Osobní růst
Jsme to, co opakovaně děláme. Vynikat v něčem tedy není čin, ale zvyk. (Aristoteles)
Zákon přitažlivosti
>
Pokud chcete spolupracovat,klikněte zde a vyplňte registrační formulář.Po té mě kontaktujte.
Pokud chcete spolupracovat,klikněte zde a vyplňte registrační formulář.Po té mě kontaktujte.
04.04.2014 12:30
Zpět
Osobní informace
Uživatelské jméno (e-mail)
Křestní jméno
Příjmení
ID refereru (odkazujícího)
Další informace
Název společnosti
Ulice a číslo domu
Město
Země
Česká republika
Slovensko
PSČ
Telefon
Skype
IČ
Jste plátce DPH?
Ne
Ano
DIČ - IČ DPH
Adresa webu (pokud máte)
Kde chcete propagovat? (detailně)
Jak chcete propagovat? (detailně)
Poznámka (další weby)
Jak velká je vaše databáze emailových kontaktů?
Kolik návštěvníků za den jste schopni poslat na náš web?
Kde jste se o tomto affiliate programu dozvěděli?
Pravidla a podmínky
Všeobecné obchodní podmínky spolupráce a provizního systému společnosti Business Academy Network Ltd. (organizační složka) Sídlo: Bořivojova 878/35, 130 00 Praha 3, Česká republika Identifikační číslo: 24697630 DIČ: CZ24697630 zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 72583 (dále jen „Provozovatel“) 1. Úvodní ustanovení 1.1. Tyto obchodní podmínky (ve smyslu § 1751 zákona č. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v aktuálním znění, dále jen „občanský zákoník“) platí pro dohodu o spolupráci mezi Účastníkem a Provozovatelem a pro účast v provizním systému Provozovatele. V otázkách těmito obchodními podmínkami neupravených se vztahy mezi Účastníkem a Provozovatelem řídí platnými právními předpisy, zejména občanským zákoníkem. 1.2. Účastníkem může být fyzická osoba starší osmnácti let, která je podle § 420 občanského zákoníku považována za podnikatele, nebo právnická osoba provozující nebo spravující webové stránky. Účastníkem nemůže osoba, které je ve vztahu k Provozovateli v pracovním či jiném obdobném poměru ani osoba takové osobě blízká. 1.3. Účast v provizním systému vzniká registrací Účastníka na webových stránkách Provozovatele a přihlášením Účastníka do provizního systému Provozovatele, při kterém projeví souhlas s těmito obchodními podmínkami. Dohoda o spolupráci mezi Účastníkem a Provozovatelem je uzavřena souhlasem s těmito obchodními podmínkami. Po uzavření dohody nese Účastník plnou odpovědnost za dodržování obchodních podmínek a jejich případné porušení. 1.4. Návštěvníkem je osoba, která navštíví webové stránky Účastníka, na kterých je umístěna reklamní plocha Provozovatele a proklikem na tuto plochu je přesměrován na webové stránky Provozovatele. 1.5. Webovými stránkami Provozovatele se rozumí webové stránky www.koucmarie.cz, www.relaxacnihudbamp3.cz a další webové stránky uvedené po přihlášení v kampaních provizního systému. 1.6. Webovými stránkami Účastníka se rozumí webové stránky, které provozuje Účastník, nebo k jejichž správě je Účastník jinak oprávněn za předpokladu, že je Účastník oprávněn k umísťování reklamních ploch třetích osob na tyto stránky. Účastník je povinen informovat Provozovatele o tom, na jaké webové stránky hodlá reklamní plochy umístit. Provozovatel neodpovídá za škodu způsobenou třetím osobám porušením této povinnosti ze strany Účastníka. 1.7. Reklamní plochou se rozumí vyhrazené místo na webových stránkách Účastníka určené k zobrazování reklamy Provozovatele. Reklamou se rozumí například banner, jiný reklamní panel či textový odkaz s aktivním linkem na webové stránky Provozovatele, který je umístěný na webových stránkách Účastníka. Za účelem umístění reklamní plochy poskytne Provozovatel uživateli příslušný HTML kód, prostřednictvím kterého umístí uživatel reklamní plochu Provozovatele na své nebo jím spravované webové stránky. Provizním odkazem se rozumí statická URL adresa (Provozovatelem předem určená a definovaná), kterou Účastník použije k odkazování na stánky Provozovatele. 1.8. Proklikem se rozumí prokliknutí reklamní plochy Návštěvníkem na webových stránkách Účastníka, kterým se aktivuje odkaz na webové stránky Provozovatele. 1.9. Účastnickým účtem je účet Účastníka vedený Provozovatelem v rámci administrace provizního systému, ke kterému má uživatel on-line přístup přes uživatelské rozhraní. Na účtu jsou evidovány údaje týkající se zejména počtu Návštěvníků, objednávek a jejich stavu a provizního účtu. 1.10. Provizním účtem se rozumí účet obsahující evidenci veškerých odměn Účastníka, na které mu vznikl platný nárok. Provizní účet je součástí uživatelského účtu. 1.11. Účastník v plné míře odpovídá za veškeré škody, které způsobí svým jednáním v rozporu s těmito podmínkami a/nebo právním řádem České republiky Provozovateli, jiným uživatelům webových stránek Provozovatele nebo jiným třetím osobám. 1.12. Při porušení těchto podmínek Účastníkem nebo v případě odůvodněných pochybností o dodržování podmínek Účastníkem má Provozovatel právo požadovat na Účastníkovi odstranění reklamní plochy na jeho webových stránkách, zablokovat Účastníkovi účet či jej odstranit, zrušit odměny na provizním účtu, které byly získány v souvislosti s porušením nebo nedodržováním podmínek, či odmítnout vyplacení těch odměn, u nichž má důvodné podezření na jejich pochybné získání. Odstraněním účtu Účastníka z uvedených důvodů ztrácí Účastník nárok na odměny, které mu ke dni zrušení účtu nebyly vyplaceny. Účastník se tímto vzdává nároku na vymáhání těchto odměn. Rozhodnutí o porušení podmínek a následných opatřeních je plně v kompetenci Provozovatele. 1.13. Provozovatel si vyhrazuje právo požadovat po uživateli odstranění reklamních ploch na webových stránkách či odstranit účet Účastníka i bez uvedení důvodů, přičemž Účastník neztrácí nárok na odměny dosažené do této doby s výjimkou uvedenou v předchozím bodu. 1.14. Účastník odpovídá Provozovateli za správnost a úplnost údajů uvedených v registraci. Zároveň je Účastník povinen všechny změny ihned aktualizovat. 2. Reklamní plochy, provizní odkazy a prokliky 2.1. Účastník se účastí v provizním systému zavazuje, na svých webových stránkách vytvořit dostatečný prostor pro umístění reklamní plochy nebo provizního odkazu (pokud z povahy ustanovení nevyplývá něco jiného, používá se dále pro reklamní plochu a provizní odkaz společné označení „reklamní plocha“) a prostřednictvím příslušného HTML kódu poskytnutého mu Provozovatelem tuto reklamní plochu na webových stránkách umístit. 2.2. Reklamní plochy mohou být umístěny pouze na webové stránky zaměřené na české a slovenské uživatele a Návštěvníky celosvětové sítě internet, přičemž jejich obsah musí být v českém nebo slovenském jazyce. 2.3. Účastník nesmí jakkoliv pozměňovat HTML kódy, grafickou podobu či obsah reklamních ploch poskytnutých mu Provozovatelem k umístění na webových stránkách Účastníka bez předchozího souhlasu Provozovatele. 2.4. Reklamní plochy není možné umisťovat na webové stránky s obsahem, který je v rozporu s právními předpisy České republiky či s dobrými mravy, zejména nesmí být umisťovány na webové stránky s pornografickým obsahem, nelegálním obsahem a na webové stránky, jejichž prostřednictvím dochází k porušování práv duševního vlastnictví (WAREZ, MP3 apod.). Dále nesmí být reklamní plochy umístěny na webové stránky, které na stránky podle předchozí věty odkazují nebo které je propagují. Uživatel je povinen dbát na to, aby umístěním reklamní plochy nedošlo k ohrožení nebo poškození dobrého jména Provozovatele. 2.5. Účastník je povinen zajistit, aby na webových stránkách, na které umístí reklamní plochu, nedocházelo prostřednictvím programů, skriptů, znovunačítáním reklamních bannerů či jinými způsoby k nekalému zvyšování počtu zobrazení reklamních ploch Provozovatele či k jiným způsobům zvyšování zobrazování ve prospěch Účastníka nebo k umělému navyšování prokliků. 2.6. Pro správné zobrazení reklamní plochy a jeho obsahu musí mít Návštěvník povolený JavaScript. V opačném případě nelze reklamní plochu zobrazit a Účastník není v takovém případě oprávněn nárokovat si případný prospěch z reklamních ploch, které se Návštěvníkovi nezobrazují. 2.7. Účastník nesmí na svých webových stránkách, na kterých se zobrazuje reklamní plocha Provozovatele, zobrazovat jiné reklamní plochy nebo prvky, které by mohl Návštěvník zaměnit za reklamní plochu Provozovatele nebo si je mohl s reklamní plochou Provozovatele, s Provozovatelem či s jeho aktivitami spojovat. 2.8. Z jedné IP adresy se započítává pouze 1 honorovaný proklik v průběhu 24 hodin. Prokliky z jedné IP adresy nad tento limit se nepovažují za zprostředkování návštěvy webových stránek Provozovatele či objednávky, nepovažují se tedy za honorované. 2.9. Veškeré prokliky musí pocházet z přímého kliknutí Návštěvníka na reklamní plochu Provozovatele umístěnou na webové stránce Účastníka. Účastník nesmí používat jiné techniky (manuální nebo automatizované), které by vedly k vyvolávání honorovaných prokliků, zejména k vyvolávání cílových URL adres z reklamních ploch Provozovatele pomocí skriptů či programů. 2.10. Zprostředkování přístupu na webové stránky Provozovatele prostřednictvím webových stránek Účastníka se zaznamená pouze v případě, že má Návštěvník ve svém prohlížeči povolené tzv. cookies, má je v plném rozsahu povolené pro webové stránky Provozovatele a při dokončování objednávky zboží či služeb Provozovatele je daný záznam v cookies, pocházející z prokliku, přítomný a dostupný. 2.11. Jestliže Návštěvník cookies povolená nemá, blokuje jejich používání pro webové stránky Provozovatele, dodatečně je ze svého prohlížeče odstraní, přepíše či jiným způsobem znemožní přečtení původního záznamu z cookies při dokončování objednávky zboží nebo služeb Provozovatele, nenese za to Provozovatel žádnou odpovědnost a Účastníkovi nevzniká nárok na provizi z Návštěvníkem vytvořené objednávky. 2.12. Informace v cookies o prokliku Návštěvníka přes reklamní plochu Provozovatele na webových stránkách Účastníka je platná po dobu 90 dní od prokliku. Po této době se objednávky vytvořené Návštěvníkem nepovažují za zprostředkované Účastníkem a nevzniká mu nárok na provizi. Provozovatel si vyhrazuje právo na jednostrannou změnu doby informace o prokliku v cookies, přičemž změna je účinná od okamžiku jejího zveřejnění na webových stránkách Provozovatele. 2.13. Účastník nesmí nikoho navádět k proklikům s cílem zvýšit počet honorovaných prokliků na reklamní plochy Provozovatele a/nebo za tyto prokliky Návštěvníkům nabízet jakoukoliv odměnu nebo jiný prospěch. Účastníkovi je zakázáno úmyslně provádět prokliky na reklamní plochu Provozovatele na svých webových stránkách. Prokliky, které pocházejí z počítače Účastníka či z počítačů, ke kterým má Účastník přístup, nebudou považovány za platné a nebudou honorovány. 2.14. Účastník nesmí používat žádné prostředky či nástroje k blokování úplného otevření a zobrazení webové stránky Provozovatele po kliknutí na reklamní plochu Provozovatele či jinak omezovat Návštěvníka v přístupu na webové stránky Provozovatele. 2.15. Provozovatel si vyhrazuje právo odstranit z provizního systému takové reklamní plochy, které po dobu jednoho měsíce či delší nevykazují žádnou aktivitu, nevedou k návštěvnosti webových stránek Provozovatele nebo jsou nefunkční. 2.16. Provizní systém je detailně monitorován a vyhodnocován. Jakékoliv pokusy o zneužití systému a nadměrné generování odměn za prokliky budou Provozovatelem postihovány. V případě, že je Provozovateli touto aktivitou způsobena škoda, bude tato škoda zdokumentována a vymáhána na Účastníkovi. V případě, že Účastník odmítne škodu uhradit, může být náhrada škody řešena právní cestou. Jednání Účastníka, kterými došlo k naplnění skutkové podstaty trestného činu poškozujícího Provozovatele, mohou být zdokumentována a předána orgánům činným v trestním řízení. Za škodu se považuje i náhrada času technika a/nebo operátora, který danou událost zpracovává. 2.17. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout zobrazování reklamních ploch na nevhodných stránkách bez nutnosti uvedení důvodu. Rozhodnutí o vhodnosti či nevhodnosti závisí úvaze Provozovatele. Poruší-li Účastník některé ze shora uvedených omezení, je Provozovatel oprávněn postupovat v souladu s bodem 1.12. Stejně je oprávněn postupovat i při neodůvodněném nadměrném počtu přístupů či prokliků z jedné IP adresy nebo z jedné sítě a/nebo při opakovaných pokusech o zvyšování počtu zobrazení či prokliků. 3. Odměny 3.1. Odměnou Účastníka za spolupráci se rozumí provize za zprostředkování objednávky Návštěvníka a/nebo odměna za prokliky uskutečněné Návštěvníkem na reklamní ploše umístěné na webových stránkách Účastníka. 3.2. Provize Účastníka se počítá z celkové ceny zboží a služeb (bez DPH), které Návštěvník závazně objedná při návštěvě webových stránek Provozovatele na základě prokliknutí reklamní plochy Provozovatele umístěné na webových stránkách Účastníka. Provize se stanovuje z každé Účastníkem zprostředkované objednávky Návštěvníka. Provize se počítá pouze z celkové ceny dodaného zboží (a služeb) bez příplatkových služeb (například poštovné), které bylo objednáno při prvotní objednávce koncovým zákazníkem (nezahrnují se tedy dodatečně přidané položky). 3.3. Účastníkovi náleží provize pouze z vyřízené objednávky, tedy za zboží nebo služby skutečně dodané Provozovatelem, které byly Návštěvníkem řádně zaplaceny. Objednávka Návštěvníka se považuje za vyřízenou dnem vystavení konečné faktury. 3.4. Provize, na které Účastníkovi vznikne platný nárok, budou evidovány na provizním účtu Účastníka vedeného v rámci účastnického účtu. Jestliže bude objednávka po svém vyřízení dodatečně stornována Návštěvníkem v rámci uplatnění práv spotřebitele (zejm. při odstoupení Návštěvníka od smlouvy), nárok na provizi zaniká a provize na provizní účet bude stornována. 3.5. Účastník nemá nárok na provizi z objednávky, která je realizována ve prospěch Účastníka, jeho rodinných příslušníků či osob jemu blízkých, nebo ve prospěch podnikatelských aktivit Účastníka nebo osob s ním majetkově propojených. 3.6. Účastník má nárok pouze na provize, které byly získány v souladu s těmito obchodními podmínkami a nebylo jich dosaženo podvodným či nekalým způsobem. 3.7. Výše provize se řídí „Sazebníkem provizí“ podle příslušného sortimentu zboží či služeb zveřejněného na webových stránkách Provozovatele. Pro výpočet konečné provize za zprostředkované objednávky Návštěvníků jsou rozhodující sazby provizí platné v okamžiku uzavření objednávky. 3.8. Odměna za prokliky, bude-li tato forma spolupráce mezi uživatelem a uživatelem aktivována v provizním systému, závisí na počtu prokliků Návštěvníků na reklamních plochách Provozovatele na webových stránkách Účastníka. Odměna je Provozovatelem stanovena ve výši 0,50 Kč za jeden proklik pro prvních 100 prokliků. Pokud po uskutečnění 100 prokliků nebude Účastníkem zprostředkovaná žádná objednávka a/nebo registrace Návštěvníka, Provozovatel si vyhrazuje právo evidenci dalších provizí za prokliky Účastníkovi pozastavit. Údaje o celkovém počtu platných prokliků a výše dosažené odměny je Účastníkovi přístupná v jeho účastnickém (a provizním) účtu. 3.9. Provozovatel si vyhrazuje právo upravovat výši sazeb provizí a odměn za prokliky, přičemž tyto změny jsou účinné od okamžiku jejich zveřejnění na webových stránkách Provozovatele. 3.10. Nárok na vyplacení odměn vzniká Účastníkovi tehdy, dosahuje-li celková výše odměn na jeho provizním účtu minimálně 500,- Kč a Provozovatelem nebude na jeho straně zjištěno porušení těchto podmínek. Pro první výplatu odměn navíc platí, že Účastník se musí provizního systému účastnit nejméně po dobu 1 měsíce před žádostí o vyplacení odměny. 3.11. Odměny Účastníkům, kteří propagaci Provozovatele zajišťují v rámci své podnikatelské činnosti, budou odměny vyplaceny na základě faktury, kterou Účastník zašle Provozovateli na adresu jeho sídla. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti řádného daňového dokladu a požadovaná výše odměny v ní musí být uvedena včetně DPH (v případě, že je Účastník plátcem DPH). Faktura je splatná do 30 dnů ode dne jejího doručení Provozovateli. V rámci první fakturace je Účastník povinen prokázat Provozovateli svou podnikatelskou činnost (např. doručením výpisu z obchodního či živnostenského rejstříku). 3.12. Výše odměny požadované uživatelem k vyplacení musí odpovídat údajům uvedeným na provizním účtu ke dni, ke kterému jejich vyplacení Účastník požaduje. Provozovatel je oprávněn žádost Účastníka a správnost uvedených údajů přezkoumat. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí oznámí Provozovatel Účastníkovi svá zjištění, přičemž se smluvní strany zavazují poskytnout si součinnost potřebnou k vyřešení této záležitosti. Po dobu řešení takové záležitosti se staví lhůty stanovené k vyplacení odměn. 3.13. Vyplácení provizí probíhá výhradně bankovním převodem na bankovní účet uživatele vedený v bance na území České nebo Slovenské republiky, přičemž Účastník je povinen sdělit Provozovateli veškeré potřebné údaje (zejména číslo účtu). Provize nebudou vypláceny v hotovosti, zahraničním bankovním převodem, složenkou ani jiným způsobem, nebude-li mezi Účastníkem a Provozovatelem sjednáno jinak. 4. Námitky Účastníka 4.1. Účastník má v případě pochybností zejména o správnosti evidence prokliků, zprostředkovaných objednávek nebo odměn, možnost uplatnit u Provozovatele své námitky. V takovém případě je Účastník povinen předložit všechny dostupné údaje a záznamy, které s námitkami souvisejí. 4.2. Účastník má právo uplatnit své námitky do 30 dní ode dne vzniku skutečnosti, která je důvodem námitky. Na pozdější námitky není Provozovatel povinen reagovat. 4.3. Námitky musí být Účastníkem zaslány Provozovateli v písemné formě, kterou se rozumí také e-mailová zpráva či odeslání kontaktního formuláře na webových stránkách Provozovatele. Za řádně uplatněnou námitku se považuje pouze taková námitka, která je Provozovateli řádně doručena, je čitelná a obsahuje všechny informace a podklady, které jsou potřebné k úplnému posouzení námitky Provozovatelem. 4.4. Posouzení a rozhodnutí o podaných námitkách je plně v kompetenci Provozovatele. Námitky jsou Provozovatelem vyřizovány zpravidla ve lhůtě 30 dnů ode dne jejich doručení Provozovateli. Rozhodnutí Provozovatele je poté oznámeno Účastníkovi. 4.5. V případě, že Účastník nesouhlasí s rozhodnutím Provozovatele, má možnost obrátit se na rozhodčí soud v souladu s článkem 7 těchto obchodních podmínek. 5. Doba trvání dohody a její zánik 5.1. Dohoda o spolupráci je uzavřena na dobu neurčitou. 5.2. K zániku dohody může dojít: a) Dohodou mezi Účastníkem a Provozovatelem. b) Výpovědí Účastníka nebo Provozovatele. Výpověď musí být učiněna v písemné formě a doručena druhé smluvní straně a to i bez udání důvodů. Výpovědní doba činí 15 dnů a začíná běžet ode dne následujícího po doručení výpovědi smluvní straně, které je určena. c) Odstoupením Účastníka nebo Provozovatele od dohody. Účastník je oprávněn od této dohody odstoupit, jestliže je Provozovatel v prodlení s výplatou odměn po více než 60 dnů ode dne splatnosti. Provozovatel je oprávněn od této dohody odstoupit, jestliže bude prokázáno, že Účastník postupuje v rozporu s těmito obchodními podmínkami, právními předpisy nebo dobrými mravy. Oznámení o odstoupení musí být učiněno v písemné formě a doručeno druhé smluvní straně s uvedením důvodu odstoupení. Dohoda zaniká dnem doručení oznámení o odstoupení druhé smluvní straně. Odstoupením od dohody ze strany Provozovatele zaniká Účastníkovi nárok na jakoukoliv odměnu. 5.3. Zánik dohody nemá vliv na případné nároky na náhradu škody. 5.4. Účastník je povinen nejpozději do 5 dnů ode dne zániku dohody odstranit veškeré reklamní plochy Provozovatele na všech webových stránkách, kde byly uživatelem umístěny. 5.5. V případě zániku dohody na základě dohody nebo výpovědi je uživatel oprávněn vyžádat si vyplacení odměn u Provozovatele, na které mu ke dni zániku dohody vznikl nárok, a to nejpozději do 15 dnů ode dne zániku dohody. Jestliže si Účastník v uvedené lhůtě vyplacení odměn u Provozovatele nevyžádá, platí, že se vzdává jakýchkoliv budoucích nároků na jejich vymáhání. 6. Ochrana obchodního tajemství a obchodní politiky Provozovatele 6.1. Při sjednávání smlouvy a jejím plnění si mohou být Účastníkovi sděleny informace, které jsou označeny jako důvěrné nebo jejichž důvěrnost vyplývá z jejich povahy. Účastník se zavazuje tyto informace zejména: • uchovávat jako důvěrné; • neposkytnout je bez souhlasu Provozovatele jiné osobě; • nevyužít je k jinému účelu, než k plnění smluvního vztahu sjednaného Provozovatelem; • nevyužít jakýmkoliv jiným způsobem, který by mohl Provozovatele poškodit. 6.2. Dále se Účastník zavazuje, že nebude bez souhlasu Provozovatele pořizovat kopie podkladů předaných mu Provozovatelem. 7. Rozhodčí doložka 7.1. Všechny spory, které vzniknou z kupní smlouvy anebo v souvislosti s ní, budou rozhodovány s vyloučením pravomoci obecných soudů s konečnou platností v rozhodčím řízení u Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky v Praze podle jeho Řádu on-line jediným rozhodcem určeným předsedou Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky. 7.2. E-mailové adresy pro vedení řízení on-line si smluvní strany sdělí při uzavírání smlouvy. 8. Závěrečná ustanovení 8.1. Účastník souhlasí s tím, že Provozovatel může shromažďovat a zpracovávat jeho osobní údaje (zejm. jméno a příjmení, obchodní firmu, název a adresu webových stránek Účastníka). Provozovatel prohlašuje, že nakládání s osobními údaji probíhá v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Účastník dále uděluje Provozovateli souhlas k užívání osobních údajů v marketingových materiálech, seznamech Účastníků provizního systému, finančních výkazech apod. 8.2. Účastník souhlasí také s tím, že mu Provozovatel může zasílat obchodní sdělení dle zákona č. 480/2004 Sb., zejména informace o školicích návodech, kurzech a přednáškách na e-mail uvedený při registraci. Účastník může tento souhlas odvolat odhlášením se způsobem uvedeným na konci e-mailu, nebo písemně zasláním žádosti na adresu Provozovatele. 8.3. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený dohodou o spolupráci obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. 8.4. Provozovatel neodpovídá za případné škody způsobené výpadkem serveru provizního systému, přetížením serveru či chyby v provizním systému, následkem kterých se nezobrazí reklamní plochy či se naruší načítání stránek Účastníka. 8.5. Účastník nesmí zneužívat případné chyby v provizním systému či je zveřejňovat nebo sdělovat třetím osobám. Jestliže Účastník objeví v provizním systému chybu nebo jinou nesrovnalost, která způsobuje nesprávné chování systému, narušení bezpečnosti či jiné potíže, je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit Provozovateli. 8.6. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné nebo nepoužitelné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. 8.7. Provozovatel si vyhrazuje právo jednostranně měnit tyto obchodní podmínky. Změněné podmínky nabývají účinnosti od okamžiku jejich zveřejnění na webových stránkách Provozovatele. Nesouhlasí-li uživatel se změnami podmínek, může dohodu o spolupráci vypovědět v souladu s příslušnými ustanoveními v článku 5. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 2. 2. 2014
Souhlasím s podmínkami
Kontaktujte nás
Jméno *
E-mail *
Předmět *
Zpráva *
Zkopírujte prosím tento text: 2811cf001509
Zákon přitažlivosti
11 triků na nespavost
Jak si zvýšit sebevědomí
7 triků, jak se naučit anglicky
Kontakt
Hledat
Vytvořte si vlastní web zdarma!
Moderní webové stránky za 5 minut
Vyzkoušet